Objednávka Oriflame

Rychlá objednávka - formulář

Poslední den platnosti katalogu objednávky odesílejte nejpozději do 21.00 hod. Později odeslané objednávky nemusí být vyřízeny.

Obchodní podmínky při objednání přes formulář

Dodací lhůta je cca 5 pracovních dní. O termínu dodání informujeme zákazníky e-mailem.

Objednané zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.

Můžete si vybrat ze tří variant:
dobírka - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete při převzetí zásilky
platba předem na účet- zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty, platit budete předem (platební údaje Vám budou zaslány po přijetí objednávky)
osobní doručení (pouze v Rožnově p. R.) nebo osobní vyzvednutí (pouze Valašské Meziříčí) ZDARMA

Poštovné
Malé balíčky (výška max. 5 cm, odeslané jako doporučená listovní zásilka): při platbě předem na účet 50 Kč, při zaslání dobírkou 80 Kč.
Ostatní balíčky: při platbě předem na účet je 80 Kč, při zaslání dobírkou 110 Kč.
Při objednávce za více než 1500 Kč poštovné neúčtujeme.


Ochrana osobních údajů
Vaše osobní data, která nám poskytujete v rámci Vašeho nakupování v tomto elektronickém obchodě jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům.

Záruka vrácení peněz
Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz".
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Podmínkou vrácení peněz je:
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.

Reklamační řád
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.


https://www.kosmetika-levneji.cz     https://www.kosmetika-e-registrace.cz     https://www.studio-830.cz
Staňte se fanouškem našich stránek Oriflame na Facebooku.