Objednávka je určena pouze koncovým zákazníkům (nákup za ceny uvedené v katalogu), nikoli registrovaným členům. Jste-li v Oriflame registrováni, objednávejte na www.oriflame.cz po přihlášení do sekce pro členy.
Objednané zboží odesíláme GLS kurýrem nebo Českou poštou, nově zasíláme do Zásilkovny.
Dodací lhůta je cca 5 pracovních dní. O termínu a způsobu dodání informujeme zákazníky emailem.
Poslední den platnosti katalogu objednávky odesílejte nejpozději do 21.00 hod. Později odeslané objednávky nemusí být vyřízeny.
Způsob platby:
Dobírka – platba při převzetí zásilky
Platba předem – platební údaje budou zaslány po přijetí objednávky
Poštovné:
Česká pošta, dobírka, 145 Kč
Česká pošta, platba předem, 109 Kč
GLS kurýr, dobírka, 123 Kč
GLS kurýr, platba předem, 78 Kč
ZÁSILKOVNA, dobírka, 84 Kč
ZÁSILKOVNA, platba předem, 65 Kč
OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA, pouze pro Valašské Meziříčí (studio 830) a Rožnov p. R.
Reklamační řád
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.
Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu „Záruka vrácení peněz„. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.
Podmínkou vrácení peněz je:
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (emailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.